God morgon

God morgon på er!
Igår kväll var riktigt trevligt. Mikaela och Pontus kom förbi och vi satt här en stund och de drack vin och jag lite alkoholfri öl. Gick ner till Grappa vid åtta tiden då vi hade bord, super god mat var det. Jag tog en de lux pizza som vanligt när man äter där! Efter maten åt jag en super smarrig efterrätt var vit chokladpannacotta med bär och det var så galet gott. Eftermaten gick vi hem till oss igen och spelade spelet som vi fick av mikaela och pontus i julklapp. Det hette helt hysteriskt och det var ett jätte roligt spel. Man skrattade en hel del i alla fall. Var en riktigt trevlig kväll igår.

Sen nu till mitt lilla mirakel, nu känner man hur han ligger i magen. Man ser ofta på magen var han ligger oxå, är så häftigt. Älskar det! Sen imorse när jag vände mig på sidan så började han hoppa studsmatta där inne igen, tänkte jag ville ligga åt det hållet men det var ju kört. Han gav sig inte så det var bara att vända på sig! Han får redan som han vill! haha.

Jag är så farsinerad av allt som händer med vårt lilla pyre, varje rörelse han gör så blir jag helt varm i kroppen. Är en otrolig känsla att få bära sitt lilla barn, och jag njuter av varje sekund även om man klagar på ryggont och halsbränna ibland. Men sen känner man hans lilla spark och man glömmer då allt det andra. Längtar så otroligt till i sommar då vi kommer ha honom hos oss, vad underbart att bli en liten familj.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0