God natt

Hallå! Har nyss moffat i mig lite citron & kaktus sorbe, favoriten just nu. :) Andreas ser på någon film och jag ska snart lägga mig och läsa lite tänkte jag. Har börjat läsa boken Föda barn, timmarna du aldrig glömmer av Katerina Janouch. Lika bra att börja läsa den nu då jag antagligen kommer behöva läsa den hundra ggr till.

Jobbar hela veckan nu och det känns riktigt segt tycker jag, just för att det är så jäkla kallt ute! Sen på onsdag ska vi till MVC igen, längtar. Hoppas att man får höra på hjärtljuden den här gången, skulle vara spännande. Sen se så att alla värden är bra och så har jag några frågor jag vill ha svar på. Sen imorgon tänkte jag ringa min chéf och boka in en tid med henne då det kan vara bra att berätta för henne nu att jag ska ha barn i maj.

Hoppas ni sover gott

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0