Dagens inköp

Hallå! Nu har jag vaknat till efter att ha vilat en timma, var helt slut efter att vi gått runt på IKEA. Vi hittade lite saker i alla fall :) Köpte några tavlor som vi ska sätta ihop eller hur man ska säga, ska ta kort så att ni får se sen. Tror att det kommer att bli bra. Sen köpte vi en taklampa till sovrummet och lite doft och värmaljus som vanligt. Vi är ljusnarkomaner tror jag! Sen köpta vi en liten spegel med fot eller hur man ska säga, för när jag går upp på morgonen och andreas ligger kvar så har jag ingen spegel som jag kan kolla i när jag plattar håret. Men som sagt nu har jag det :)

Vi sprang in på HM i västerås oxå där jag hittade ett par mörkajeans, sen hittade vi även ett par jeans till lillgrabben! Skit söta och små :)

Nu ska jag fixa mig lite sen ska vi till pappa och äta och sådär ikväll.

Ha en trevlig kväll

PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0