Dagen

Nu ska jag strax börja med maten här hemma, andreas slutar om 40 min så vi ska äta tillsammans. :) Var ett tag sen känns det som, så tråkigt när han jobbar till 20. Men är såå glad att han får jobba i alla fall.
Idag var jag på försäkringskassan och sen gick jag till min chef och lämnade lite papper som hon måste fylla i. Sen blev det en sväng på stan då jag hittade två toppar till mig själv och sen en till lilla grabben :) Kan ju inte låta bli att handla, han har redan kläder så det är inte klokt :P haha. Sen träffade jag Jasemin och vi åt lunch mycket gott och trevligt. :) Är så härligt att ha en så bra vän som henne. Det är värt mycket. :)
Sen när jag kom hem ringde mamma, så vi åkte och hämtade emma och sen passade jag henne ett tag. Så blev att spela lite spel och sen slappade vi bara i soffan. Hon var så lugn och mysig idag. :) 

Nä nu ska jag börja med maten här hemma. Men ni får ha en trevlig kväll

PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0