Bläää

Då var man hemma i himelriket igen! Så skönt att komma hem. Det gick bra att jobba idag, men blir så upprörd på snuskgubbar. Hjälpte en gubbe att ta av byxor och strumpor sitter då nerlutad så okej han kanske hade bra syn ner. Men hade ingen u-ringad tröja heller tycker jag. men i alla fall. Så när jag är klar så bryter han på finska och säger, Vilka fina tuttar du har! Jag blev så paff att jag bara skrattade bort det. När jag sedan gjort honom klar säger jag att nu går vi ut i vardagsrummet så kan du fortsätta se på tv. Då tar han tag i min arm och säger varför, vi kan ju stanna här det är ju mysigt. Jag pratar bort det och pratar tv. Men blir så arg, nästa gång så ska jag säga ifrån. Men blev så paff att jag inte kunde reagera riktigt! Men tycker att det är så onödigt å hålla på så. men men.

Ikväll blir det att se på kanal 4 där de visar National treasure, den är ju jätte bra. Men får se om jag orkar se på hela. :)

Nu ska jag springa på toa och se om mitt näsblod slutat! Nice! :P

Men ni får ha en trevlig kväll

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0