Äntligen hemma!

Nu är jag äntligen hemma och kommer att stanna så nu ikväll. Efter jobbet så gick jag till hemköp och hämtade ut ett paket som kommit på posten. Paketet var en mycket efterlängtad havandeskapsolja från weleda. Vi får se om den är bra och om det fungerar, man inbillar sig nog mest att det ska fungera. Ååh jag tänkter fortsätta inbilla mig att det kommer fungera ;)

Har vart en ganska bra dag idag känner jag, men att jag börjar få ont i svanken nu känner jag. Men skönt att man då bara kan vara hemma och vila nu då. Berättade även för min chef idag om att jag ska ha barn och det gick jätte bra. Så det var ju skönt. Så ska till försäkringskassan i slutet av veckan och lämna mitt moderskapsintyg och då hämta papper om havandeskapspenning som jag sen ska lämna till mig chef oxå. Skönt att ha allt det fixat och klart. Bara att hålla tummarna att man får havandeskapspenning men det borde inte vara något problem eftersom man jobbar med det som man gör.

Nä nu ska jag ta mig en varm dusch sen bara slappa i soffan :)

PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0