2009-01-13

God morgon! Kvällen igår slutade sådär, när jag var färdig med mina besök på kvällen och kommit in till lokalen så började jag blöda näsblod. Å det var i floder kändes det som, tog ett bra tag för det att sluta. Men sen kom i alla fall Andreas och hämtade mig och när vi kom hem hann jag bara byta om så började det igen. Det slutade efter en stund men sen efter en 10 min så började det igen. Det var i alla fall sista gången men tre gången på en timma ca, det var lite jobbigt. Hoppas att det inte fortsätter så idag bara!

Idag ska jag jobba sen är det möte med jobbet, efter det mötet ska jag träffa min chef då jag ska berätta att jag är gravid. Lite läskigt men jag hoppas att hon tar det bra i alla fall. Tänkte oxå att jag skulle gömma magen lite idag då också, vet inte varför men tänkte det i alla fall. Men det gick i alla fall inte så jäkla bra! Haha :)

Men ni får ha en super bra dag

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0