2009-01-01

God morgon! Då var det 2009-01-01 spännande men ett nytt år.
Igår kväll var trevligt, jag jobbade till nio och allt flöt på så det var skönt. Efter jobbet åkte jag hem till nille där andreas, nille, micke, pirre, maria och marias kompis var. Åt lite mat och hade trevligt. Gick ner på stan för att se fyverkerierna, stannade och hälsade på jasemin i snabbis. :) Firade in det nya året och såg på ett otroligt fint fyverkeri. De var super fint i år, hade nog lagt ner lite mer pengar på det än vanligt efter som ekilstuna firade 350 år eller nått. Sen gick jag hem och sov, eller kunde inte sova på en bra stund för det smällde överallt. Stackars Max var livrädd när jag kom hem, han kröp på golvet och var jätte rädd :( Men nu är han som vanligt igen i alla fall:)

Nu ska jag snart åka iväg till jobbet, börjar 8 idag så det är skönt. Eller skulle lika gärna börjat tidigare för har vart färdig ett tag nu. Men men. :)

Ni får ha en bra dag

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0