09-01-30

God morgon på er! Jag är ledig men ändå så är man uppe med tuppen! Var så hungrig så var tvungen att smyga upp men nu tror jag att jag ska lägga mig en liten stund till :)

Så tänkte jag bara dela med mig lite snabbt om min lilla grabb han har vart super livlig hela dagen igår :) Riktigt mysigt. Sen nu på morgonen när jag vaknade så låg jag på rygg men flyttade över till sidan, men det var inte så populärt för då började han sparka ner mot madrassen så det var bara att flytta till andra sidan och då var han nöjd. Haha, han kan bli lite irriterad ibland. I onsdags låg jag och läste på kartongen till min vetekudde, la kartongen med vetekudden i på magen (den var ju inte tung heller) men då så började han sparka på den typ, så när jag tog bort den var han lugn. En bestämd liten grabb!

Nu ska jag smyga ner i sängen och ta med mig Max han brukar vara så kelig på morgonen.

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0