09-01-19

God morgon underbara måndag! Idag tycker jag måndag är en härlig dag just för att jag och andreas är lediga, då detta är våran helg. Sov till 8.30 idag det var jätte längesen jag sov så länge, men det var skönt. Men å andra sidan var jag uppe vid 5 tiden och åt flingor, var så himla hungrig då.

Idag blir det att först åka runt till babyproffsen och barnens hus, vill "slösa" lite pengar var för länge sen nu. Satt och kollade lite i deras katalog igår så är några saker som jag ska kolla lite närmare på i alla fall. Jag har tyckt att vi handlat ganska mycket till bebisen men sen sitter man å funderar och innser då att det är ju massor som man har kvar att handla. Igentligen är det kanske inte så jätte "nödvändiga" saker som är kvar, men det är saker som jag vill ha i alla fall. Sen så måste vi röja upp här hemma oxå, så det är i alla fall de planerna vi har.

Ni får ha det så bra

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0