100 dagar kvar nu!

Nu sitter jag här och är super pigg! Lite jobbigt då klockan bara är tre! Men har ätit lite och hoppas nu att jag ska bli trött igen. Vill inte lägga mig nu och läigga och vrida och vända på mig så Andreas vaknar.

Igår kväll hade vi det mysigt vi åt potatisgratöng som jag laga och sen kött och sås. Blev riktigt gott. Sen hade jag bakat super fina och goda muffis oxå :) Riktiga alla hjärtansdags muffins :) Sen hade jag även gjort pannacotta men den tyckte inte jag om, den var inte som grappas ;) men då vet man det, man måste ju prova! Vi såg på melodifestivalen och jag tycker att Måns var bäst och Andreas höll på HEAT så vi fick en varsin låt till finalen. :)




Nu är det100 dagar tills vår son är beräknad att komma. Jag har haft en otrolig längtan efter honom de här dagarna. Jag går och små kollar in på hans rum hela tiden, och öppnar lådan med hans små kläder. Igår ställde vi även in spjälsängen i sovrummet för att se hur det skulle bli, det blev så himla fint och mysigt. Passade perfekt.

Man undrar hur han kommer se ut, jag tror han kommer vara en kopia av Andreas :) Man undrar hur den första tiden kommer bli. Man hoppas att allting går som det ska och att han mår bra. Vem han kommer att vara och bli, så spännande livet är. Jag och Andreas ska få en son som vi ska uppfostra och älska, få honom att växa upp till en egen stark individ!

Nä nu ska jag försöka bli trött här igen. :) Vi hörs om några timmar igen skulle jag tro!

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0