Planering

Jag bara älskar planering! Har nu på morgonen gått igenom alla saker som vi har till lilleman och sen försökt göra en lista på saker som vi mer måste köpa. Tycker att det är så kul att handla saker till honom. Många klagar över att det är så dyrt att skaffa barn, och jo det kanske det är men jag tycker bara att det är kul att köpa en massa saker till honom. Vi har nog gjort det dyrt för oss själva här hemma. Men vill att han ska ha bra saker och fina saker. Kan inte alltid rå för att man faller för dom dyraste prylarna! Som när vi kollade på en sängmobil eller vad de nu heter så den som jag föll för var så klart den dyraste dom hade på barnens hus! Men så är det när man heter Jacqueline, lyckas alltid ;)

I alla fall så har jag nu gjort en lista på de saker som vi har och de som vi mer måste köpa som sagt. Om man vill så behöver ju listan aldrig få något slut! haha. Men det är skönt att man i alla fall har vagn, spjälsäng, babyskydd(bilstol) klart då det är bland de lite dyrare sakerna. Men vad tråkigt det kommer att vara när man är klar med köpandet sen och man bara ska vänta på att han kommer! Men det är nog skönt det oxå.


Kommentarer
Louise

Det är ju bra att du planerar ju, är också lite av ett planeringsfreak. Men håller med dig om att man vill ha bra och fina saker till den lille. Dessutom är det ju hur kul som helst att handla till de =D

2009-02-09 @ 11:41:47
URL: http://louisesbekannelser.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0