Lutande mage!

Nu ska gå en sväng till hemköp och handla, kom på att det kan vara riktigt gott med lakritsströssel så det ska vi dels handla. Sen blir det nog bara lungt här hemma, ska ta mig ett bad och laga lite mat. Blir ungspannkaka idag enkelt och gott.

För en stund sen när jag låg i soffan så börjde magen spänna riktigt kraftigt på ena sidan. Det var då lillen som låg och tryckte ut sig med rumpan tror jag såg riktigt roligt ut. Hela magen lixom lutade. Jag vet inte men han tycker om att trycka ut sig, han gör det ofta. Sen har han börjat med att trycka upp mot revbenen, kan inte fatta att han ligger så högt uppe som han gör ändå. Det har gått så snabbt ändå, känns som det var igår som han låg och fladdrade lite lätt långt nere i magen. Men är så härligt att känna hans rörelser.

Nä nu ska vi iväg

PUSS


Kommentarer
Nicole

Skulle du vilja vara med på en bloggdesignauktion?? :)

Här är länken..många måste vara med ^^



http://xoxonicole.blogg.se/2009/february/bloggdesign-auktion-lila.html

2009-02-05 @ 00:26:06
URL: http://xoxonicole.blogg.se/
ollllll

dnd bcnmjdfjffggdfgrffgrfg

2009-02-05 @ 07:13:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0