Kväll

Hallå på er! Jag tror jag blivit lite smått galen! När jag kom hem idag så fick jag en tok idé att städa hela jäkla ugnen. Så stog och skrubbade med svinto så jag hade kramp i handen. haha. Ååh det är inte det lättaste när man har ugnsluckan och en liten mage ivägen! Men nu har vi en jäkligt ren ugn i alla fall. Sen har jag hunnit tvätta en tvätt och lagat super god mat. Blev kyckling, potatis, morötter, palsternacka, lök, vitlök, krossade tomater och kryddor som man har i ugnen. Till det gjorde jag tzakziki, mmm vad gott det var :) Nu ska vi se på en film som vi hyrt och jag ska moffa lite pistage glass :)

Hoppas ni får en härlig kväll

PUSS


Kommentarer
Louise

Hehe känner igen det där med de galna idéerna :P

Men det är ju inte det lättaste att hålla på och stöka när magen är i vägen hihi

2009-02-23 @ 11:38:33
URL: http://louisesbekannelser.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0