fredag

Hej på er! Vi har vart iväg och handlat lite mat inför imorgon och godis inför ikväll :) Blir en lugn kväll med pizza eller liknande och let´s dance. Snart kommer min kära bror förbi och ska hämta lite saker och efter det tänker jag ta mig ett varmt bad med mitt underbara melonskum. Ska bli skönt med ett bad då jag har så ont i ryggen just nu. Så vi får hoppas att det ger sig till kvällen.

Jag och andreas tog oss en sväng på stan när jag slutat jobbet och vi åt god lunch. Blev kinabuffé, mycket gott och jag är fortfarande galet mätt. Sen gick vi en sväng på stan och Andreas hittade en vårjacka men annars hittade vi ingenting. Nä nu ska jag sätta på mig mina underbara mysbyxor :)

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0