En liten tripp

Nu är vi hemma igen efter en liten tripp till strängnäs. Vi var på karlssons och hittade lite i alla fall. Köpte lite handdukar då det känns som att det kommer kunna gå åt en hel del här hemma när man har en liten bebis. Sen köpte vi två örngott till spjälsängen och en liten tröja till pyret och sen lite godis så klart ;) Var kul att komma iväg i alla fall. Vi var även på maxi och köpte strössel, men blev besviken då de inte hade "mitt" lakritsströssel. Det dom hade var sötlakrits men det får gå bra så länge!

Ikväll ska vi ära god mat här hemma, vi har ju lite helg. Så blir marinerad fläskfilé, marinerade champinjoner, pommes och sås. Ska bli mycket gott :)

Imorgon ska vi till MVC igen, härligt. Imorgon ska de börja mäta magen, spännande. Ska fundera om jag har några frågor som jag ska skriva ner och ta med, för glömmer alltid bort det när jag väl är där tycker jag. Alltid Andreas som får påminna mig om frågor som jag funderat på. Men så är det, man lever i sin egen lilla bubbla som gravid! :)

Men ni får ha en toppen kväll

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0