09-02-27

Snö! Jag som trodde att våren var här igår, men det var bara ett snabbt besök. Nu ligger ett lagar snö på marken och det snöar för fullt. Så tråkigt, jag vill ha vår med massor med sol!

Sov ganska länge idag, skönt då jag annars ofta vaknar så himla tidigt. Men gud vad jag har ont i kroppen idag, känner mig helt mörbultad. Hade så ont i fötterna på morgonen så fick vagga in på toan. haha. :P Nu ska vi äta lite frukost och sen åker andreas iväg till jobbet. Så vad jag ska hitta på idag vet jag inte. Blir nog lungt ska handla lite och kanske tvätta någon tvätt. Men ni får ha en toppen dag i alla fall

PUSS



Kommentarer
Malin

Haha, jag känner igen det där med att vagga omkring :) Själv kan jag knappt gå upprätt på mornarna då jag får sammandragningar =/ Man ser ut som en gammal tant! :)



Kram

2009-02-27 @ 15:05:24
URL: http://chainsawy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0