09-02-26

God morgon! Jag sitter här och pratar med en pratglad katt här hemma, han går omkring och jamar. Japp, min katt är lite tokig, men ack så söt :) Ska snart äta frukost och sen tänkte jag strykla lite tvätt innan högen växer sig allt för stor! Är ju ledig idag vilket är skönt men inte får man sova läänge för det inte ;) Har en katt som kommer och ska kela och sen så en liten bebis som sparkar runt i magen, så då var det bara att ligga kvar och njuta av sparkarna och kela med katten!

Idag ska jag först ner på stan och träffa Jasemin, vi ska äte lunch ihop. Vi har alltid så super mysiga luncher ihop, vi kan sitta i flera timmar och äta och bara prata. Så det ska bli riktigt mysigt. Efter det ska jag träffa Anna en kompis som flyttat till Norge men som nu är hemma och hälsar på. Ska bli kul att träffas var ett bra tag sen.

Så ser i alla fall min dag ut vad jag vet. Men ni får ha det toppen idag

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0