09-02-21

Gud vad underbart med helg, äntligen! Nu på morgonen har jag städat här hemma, man får passa på och göra det när man är ledig för när jag jobbar har jag inte ork för det. Så nu doftar det så gott av ajax här hemma. Idag ska jag åka med mamma till tuna park en sväng, andreas hade hittat ett par skor till mig som han tyckte jag skulle kolla på. Han jobvbar så får åka med mamma idag. Sen så har Emma ridning som jag åker med på för efter det ska vi och handla. Lika bra att passa på att göra det med mamma så det inte blir så mycket släpande för mig. Sen ikväll kommer Jasemin över och vi ska äta gott och se på melodifestivalen. Mysigt :)

Nä nu ska jag duscha så jag blir klar någon gång! Ha en toppen dag

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0