09-02-19

God morgon på er! Idag är inte en rolig morgon för mig då jag har otroligt ont i sygg och höft. Vet inte om foglossningen kan sätta sig i höften oxå, något jag måste fråga nästa gång på mvc. Så det känns ganska tungt att gå och jobba idag, men jobbar på så gott det går så får vi se hur det blir. Andreas är faktiskt upp med mig här hemma, han ska åka till romme och åka skidor idag. Så det är trevligt med lite sällskap här hemma på morgonen. :)

Men hoppas ni får en härlig torsdag

PUSS



Kommentarer
Louise

Den träliga foglossningen kan sätta sig i höften. Det var där det började för mig och nu har det gått vidare upp mot ryggen/svanken. Så det är bara att bita ihop men det är ju helt klart värt det =)

Hoppas din foglossning blir bättre!!

2009-02-19 @ 11:58:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0