09-02-12

God morgon på er! Jag och Andreas har nyss ätit lite frukost ihop, det är då inte vanligt längre! Han vaknade och va hungrig han oxå så det var ju lite trevligt att få lite sällskap här på morgonen :) Inatt har jag inte sovit så gott har vaknat massor av gången och varje gång han liten busat omkring i magen. Vet inte om det är därför jag vaknat eller om jag bara sovit oroligt. Men länge har jag sovit i alla fall, för jag somnade i soffan igår klockan 20! haha, jag blir helt sjukt trött på veckorna när jag jobbar. Men bara 6 veckor kvar att jobba nu så. :)

Idag ska jag jobba och efter jobbet ska jag till frissan! Härligt det ska bli att få håret slingat och klippt, var längesen nu. Men jag hoppas att det ska gå bra att sitta där, för jag får ju så ont att av sitta ibland. Men får väll traska omring där inne i värsta fall :)

Jag tror även att mitt lilla pyre har bytt dyngsrytm. För är inte ofta jag känner honom på dagarna nu längre utar mest på kvällar och nätter. Jag som tyckte det var så bra att han var en morgonmänniska som sin mamma och inte nattuggla! Men vi får se och hoppas på att det bara är något tillfälligt.

Nu ska jag göra mig klar här hemma. Men ni får ha en toppen dag

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0