09-02-09

God morgon på er! Här sitter jag och ska snart fixa lite frukost, mår ganska okej bara det har jag har så ont i ryggen idag och sen har jag nog sovit konstigt då jag även har ont i nacken. Men det går nog över hoppas jag. Igår var jag hemma från jobbet då jag kände att min rygg inte alls ville som jag igår, så var lika bra. Vem tackar mig för att man sliter ut sig på jobbet? Men det var skönt i alla fall så jag och Andreas hade en riktigt softis dag igår. Hyrde två filmer som var helt okej. Sen moffade vi i massor! haha. Det var kladdkaka som jag bakat sen chips, dipp, morötter, gurka och godis. Haha, så nu får vi inte äta onyttigt på ett tag sa vi, vi får se hur bra vi kommer att lyckas! :P Men det var rikitgt mysigt att bara mysa och umgås en hel dag bara jag och Andreas.

Idag blir det oxå en ganska lugn dag, om det inte är för halt ute så ska jag nog ta mig en promenad. Men vi får se vad dagen har att bjuda på. Nu ska jag i alla fall äta lite frukost.

Ha det bra

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0