09-02-06

God morgon på er! Jag har nyss ätit lite frukost och ska snart hoppa in i duschen tänkte jag. Vad tråkigt det är när man vaknar en timma innan klockan ska ringa, så är man så hungrig så det är omöjligt att somna igen. Men känner mig utvilad i alla fall så. Vi ska ju vara på MVC redan klockan 9 idag. Ska bli skönt att komma dit igen. Vad som ska göras där idag som jag vet om är att de ska mäta magen, ta stick i fingret och prata så klart. Men jag hoppas att man får höra hjärtljuden den här gången oxå och sen så vill jag väga mig. Spännande att se vad jag gått upp på en månad.

Sen nu på morgonen så läste jag prinsessans dagbok och hon hade fått sin lilla dotter inatt, vad underbart. :) Hon skulle heta Ella och jag bara avgudar det namnet. Om vi skulle fått en dotter hade det nog blivit en liten Ella, men det får bli nästa gång kanske ;) Nu längtar man bara så otroligt till den dagen våran lilla son väljer att komma ut till den stora världen.

Nu ska jag ta mig en varm skön dusch. Ha en super dag

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0