09-02-05

God morgon på er! Gud vad jag var trött igår kväll, somnade klockan kvart över åtta i soffan. Jag hade planen att jag skulle ta och blunda lite så man piggnade till och kunde se på efterlyst, men det var ju bara å glömma. Så när jag vaknade vid tio så tog jag en risifrutti och sen gick jag och la mig. Men vaknade vid 2 och då var andreas oxå vaken så vi gick upp och tog en smörgås, men jag kunde inte somna om så tittade på tv en stund. Gud va dåligt det är på tv på nätterna! :P Men sen har jag i alla fall sovit gott fram till 7.30. :)

Ang sömn så lästa jag i nya nr av vi föräldrar gravid att den sista månaden när man är gravid så slutar man typ sova den djupa sömnen. Så man vaknar mycket lättare, det gjorde man för att man sedan skulle vakna lättare när bebisen låter. Kan ska imponerande hur kroppen har sina knep för allting.

Vad som händer idag vet jag inte än, blir nog inte något speciellt. Ska i alla fall handla lakritsströssel, hade inte det på hemköp eller ica igår, jag var mycket besviken! :P

Men ni får ha det så bra

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0