Vår tisdag

Nu sover vår lilla pärla efter ännu en dag med sjukt många blöjbyten. Har inte blivit bättre idag och ringde 1177(sjukvårdsupplysningen) och hon tyckte att jag skulle ringa vårdcentralen imorgon. Ska ge honom extra fett som smör till maten då han behöver extra nu när han förlorar mycket energi. Så får hoppas att vi får en tid till vårdcentralen imorgon, sen blir det ju helgdagar igen. Men det var skönt att prata med henne och vi skulle hålla koll så han kissar som han ska och att han inte blir hänging.

Idag var Jasemin över och Adrian fick en fin fin pyjamas i julklapp och jag fick oxå en julklapp. Hon ville ta med mig ut någon kväll och bjuda på en smarrig cosmopolitan, det ser jag fram emot mycket. :)

Nej nu ska jag njuta av lugnet här hemma en stund. Adrian har vaknat och vilja äta 2 ggr om natten nu igen, antagligen så blir han hungrig oftare då han förlorar mer näring under dagen.


Kommentarer
Kristin

Jo läste det stackare där.. Har ju redan mailat dig en bild, inte fått den?

2009-12-29 @ 20:02:14
URL: http://mouziee.blogg.se/
Malin

Hoppas verkligen att ni får komma dit i morgon. Det är trist att behöva sätta sig på akuten, liksom.. =/

2009-12-29 @ 21:21:48
URL: http://chainsawy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0