Underbara minnen

Sitter och ser tillbaka på bilder från vår resa från Tunisien. En resa jag aldrig kommer att glömma♥ Det var den resan som jag och min Stora kärlek här i livet förlovade oss i soluppgången i Sahara öknen. Så otroligt vackert.


Jag och Älskling.
Älskar denna bild.


Haha, så fina vi var ;)


På väg mot Sahara




Min 20års dag firades med god mat.


Turist! haha




En skadad Jacqueline. Och en mycket brun Jacqueline!
Önskar att man kunde vara så smal och brun igen.  Men det kommer ;)
Fick en djup reva där på magen, ajajaj.
Så har ett STORT ärr efter det nu. Men för livet...
Inte så roligt att vara i Tunisien mitt i sommaren och inte få bada den sista veckan kan jag lova.

Men även om jag skadade mig(haha) så hade vi det så otroligt mysigt. Skulle jag beskriva resan med ett ord så är det KÄRLEK.



Kommentarer
Malin

Men shit vad brun du var! Pepparkaka deluxe! ;) Vad hände då du fick revan på magen?



Ses imorgon! :)

2009-12-08 @ 23:01:07
URL: http://chainsawy.blogg.se/
Denice- Hampus mamma

mysigt, när vad detta?

hur lyckades du skada dig???

2009-12-09 @ 00:08:24
URL: http://deniicen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0