Ond kväll

Jag har inte haft någon rolig kväll då jag plötsligt fick sjukt ont i svanken. Inte roligt, så var kanske inte så jätte social hemma hos svärmor. Men har man ont så har man. Tog ett bra tag innan jag kom upp för alla våra trappor för det gjorde så ont. Men efter alvedon och varm vetekudde så blev det bättre men känner att jag börjar få ont igen. Typiskt.

Jag ska snart krypa ner i sängen så man är pygg imorgon. Imorgon ska vi iväg ocg fotografera lilla Adrian hos snälla Kristin. Hon är så duktig så det ska bli riktigt roligt. :) Bara hoppas att Adrian är på sitt BÄSTA humör :)

Vi har i alla fall haft en bra dag med en trevlig mammaträff som vanligt. :) Nej ska fortsätta prata med Kristin här och planera inför morgondagen. Eller hon står för planerandet och jag håller bara med i hennes bra planer ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0