Hela världen vill jag ge dig

Sitter och kollar runt på lite julklappar till Adrian här på datorn nu. Hitter så mycket fint och kul. Vi har redan köpt en hel del julklappar till vår prins men lite till kommer det att bli i alla fall. Han är värd allt han kan få och jag skulle ge honom hela världen om jag kunde. Men istället ger jag honom hela mitt hjärta och all min kärlek och "några" fina julklappar. :) Liten del av mitt hjärta och kärlek tillhör öven min älskade Andreas så klart. :)

Imorgon ska vi lilla familjen ner på stan om Adrian mår bra så klart. Då ska vi kolla runt på lite julklappar då vi måste komma igång. Har ju bara handlat till Adrian och det är några fler som ska få julklappar. Men känner att jag inte har några idéer alls om vad man ska ge bort. Det är bara för att man bara tänker Adrian Adrian Adrian hela tiden ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0