God morgon vinter!

Burr det är riktigt kallt ute idag, minus 6 grader. Får se om det kanske blir en vit jul i alla fall, man får hoppas på det. Men jag tycker inte om när det kommer snö, sen smälter och sen fryser till is. Tycker att det är så vintern här i Eskilstuna brukar se ut i alla fall. Men men.

Adrian vaknade vid 3 inatt också. Vet inte varför men han är ledsen och vill inte somna om i sin säng då först. Så han fick amma då igen och sen så kunde han somna om snabbt. Antingen så är det tanden som spökar eller så kanske han är i en tillväxtperiod och behöver lite mer mat.

Idag ska vi till BVC och se hur stor lilla killen blivit. Alltid lika spännande :) Vi ska möta upp Mailn och Moa innan och gå dei tillsammans, alltid lika trevligt med lite sällskap. :)

Nu ska jag ta och leka med min lilla älskling.


Kommentarer
Denice- Hampus mamma

såklart. kände bara att jag blev upprörd jag med..

2009-12-02 @ 09:23:48
URL: http://deniicen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0