Fredag

God morgon! Vi har haft ännu en bra natt vilket känns jätte skönt för oss alla. Adrian somnade klockan strax innan 19 han var ledsen i 2 sek och sen sov han! Riktigt skönt. Sen vaknade han en gång under natten men somnade srax om. Så för oss blir det nog att gå till RAW ikväll. Min pappa ska spela med sitt nya band, premiär ikväll. Tror det kan bli riktigt bra och skulle vart tråkigt att missa. Men som sagt nu har Adrian sovit bra så förhoppnings vis går det bra att vi är borta nån/några timmar senare ikväll.

För dagen har vi annars inte så mycket planerat vilket känns ganska skönt. Jag ska försöka orka med att dammsuga, måste hålla rent på golven nu när man har ett litet monster som krålar omkring och ska stoppa allt i munnen som man hittar.

Nej nu ska jag och mitt lilla monster hitta på någe skoj då han tycker jag är tråkig när jag sitter här.

Tänk att han idag blir 7 månader, som vanligt sitter jag här och kan inte förstå att han redan är så stor. Snart ett år ju! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0