Ett litet vinterland

Så mysigt att vakna upp och det är fullt med snö. Julkänslan kommer smygande mer och mer. Härligt. Kanska ska åka iväg och köpa en pulka åt Adrian idag?

Jag har inte haft den bästa natten. Jag har fått agera mänskigt napp/tutte hela natten. Han har två nätter i rad vaknat flera ggr och vart jätte ledsen. Så i natt fick han sova mellan oss hela natten och det enda som hjälper som tröst är tutten. Men jag vill inte ha det så, vet inte varför han helt plötsligt är så tuttig igen. Men perider kommer och går bara hoppas nätterna blir bättre snart. Vi ska eller skulle ju iväg på fredag då min pappa ska spela på raw, men om Adrian fortsätter att sova så här dåligt i veckan så kommer vi att hoppa över det :( Efter som enda trösten när han vaknar är att amma.

Jag och Adrian har i alla fall haft en mysigt morgon tillsammans och han ålar runt för fullt hela tiden. Jag kan inte förstå att han är så stor. Det är tur att man snabbt tränger bort de jobbigt stunderna som natten. Vi har i alla fall fått upp Andreas nu får sängen och vi får se om vi kanske ska ta upp granen idag? Vi får se eller om vi kommer på någe annat skoj att göra som att åka pulka med Adrian om det slutar att snöa? :)


Adrian nu på morgonen



Kommentarer
Malin

Det är ju helt galet vad det snöar!!



Moa är likadan :( Det tar såå på krafterna. Man har NOLL tid över för annat.

2009-12-15 @ 10:19:36
URL: http://chainsawy.blogg.se/
Nadja

Vi ska ta upp granen idag, eller snarare jag eftersom Noak hatar allt sånt som heter julpynt haha

2009-12-15 @ 11:02:25
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0