En jobbig dag som vände och slutade bra

Fick en tråkig utskällning idag av men mycket nära person. E utskällning som jag inte är värd och tycker att det bara blev jätte jobbig och tråkigt. Bara hoppas på det bästa och att allt läser sig. Sen fick jag även veta att min gammel mormor ligger på sjukhuset och är dålig. Hjärtat är trött och orkar inte pumpa blodet som det ska och sen så har hon vatten i lungan. Läkarna säger att vi får ta en dag i taget, så det är bara att hålla tummarna för att hon blir bättre. Tråkigt att hon bor i dalarna och att man inte bara kan åka och hälsa på. Men tankarna finns hos henne i alla fall.

Jag åkte i alla fall ut till tuna park med Adrian och Veronica, tänker inte låta en person förstöra en hel dag för mig. Och det var så skönt att komma iväg och få tänka på lite annat. Vi fikade och tittade på bebis och mammakläder, super mysigt. Men varför finns det så mycket finare mammakläder nu när man inte är i behov av det? haha. Adrian var på riktigt toppen humör när vi var iväg, eller han är oftast på riktigt glatt humör med idag var det lite extra. Han var så söt och satt och charmade alla på tuna park med stora smile och söta skratt. :) Min kille det, han visste att mamma behövde lite extra glädje idag :)

Adrian sover nu för natten och jag och Andreas sitter och dricker glögg och ser på tv. Jag känner mig helt slut i huvudet och kommer nog somna ganska tidigt känns det som. Imorgon ska vi till BVC och möta och väga. Sen ska det även vara info om barnmat men får se om jag orkar gå på det men det kan nog vara intressant och bra. Men vi får se..

Adrian har blivit riktigt duktig på att ta sig runt i gåstolen. Han ska vara på allting som man får tag på,haha. Men det är så kul att se hur han utforskar världen, eller hemmet i alla fall. :) Men det blir en hel dej ajaj, och nej Adrian! haha

1. Nu ser nog inte mamma mig!
2. Oj, hon kom på mig! Men om jag ler så kan hon inte bli arg ;) haha

Nu ska jag fortsätta att njuta av kvällen och försöka släppa allt.


Kommentarer
veronica

Tack för en trevlig dag. Timmarna gick alldeles för fort :)

2009-12-01 @ 21:13:00
Denice- Hampus mamma

men vad är det för elak person som sårar dig så? :(

2009-12-01 @ 21:50:45
URL: http://deniicen.blogg.se/
Malin

Men fy så otrevligt! Man får vara tuff och bita ifrån, men det är inte alla gånger man är så tuff =/

2009-12-01 @ 22:09:18
URL: http://chainsawy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0