Vilken dag!

Vilken dag det här blev! Vi åkte till tuna park och på vägen dit så slutade vår "kära" bli att fungera, stod på bron mot tuna park. Inte så roligt att stå där med en liten bebis som tycker det blev jätte tråkigt. Det blev jätte varmt i bilen och jag och Adrian kunde ju inte går ur för det var ju en större väg. Som tur efter en stund så stannade en vänlig själ och boxerade oss till mekonomen, annars hade vi nog fått väntat en stund på boxering. Inte nog med det så gick min skjorta sönder i bilen då jag skulle amma Adrian så fick gå med bara ett amningslinne på tuna park! haha. Andreas fixade och trixade och jag och Adrian underhöll oss på tuna park, fick bli ett par jeans och en boddy åt vår lilla älskling. Andreas fick igång bilen i alla fall, tur det. Vi åkte sen ut till Adrians farmor och bonus farfar där Andreas fixade lite mer med bilen och sen så blev det och grilla där ute. Årets sista grillning antagligen, blev ganska kallt.

Adrian håller på att somna in, blev lite senare idag då vi var borta men hoppas det inte gör något. Vi ska nu kolla på film, bedtime stories.


Vår underbara lilla älskilng idag



Kommentarer
Sara - Alicias mamma

Vilken sötnos :)

2009-09-04 @ 06:29:06
URL: http://saralovdahl.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0