Städning och en massa mys

Nu har vi STOR städat här hemma. Har dammsugit, skurat, tvättat, Andreas har tvättat dönster då jag inte kan det. När jag gör det så måste Andreas göra om det så lika bra att låta honom sköta det(ingen idé att lära sig heller då han gör det ;)) haha. Har även börjat små damma här hemma men får ta resten någon annan dag.

Adrians temp började stiga lite för en stund sen så gav honom en alvedon lite i förebyggande. Inge roligt om han skulle få hög feber. Tycker även att han vart tröttare än vanligt nu under dagen, kan det bero på sprutorna? Men han har ju även sovit dåligt om nätterna så kan ju även vara det..

Adrian har då passat på att mysa vi somnade i soffan någon timma och sen var han vaken en stund. Men blev snabbt trött och somnade på mig så han fick ligga kvar så. Är det inte det mysigaste när de somnar över bröstet och man bara kan lukta och pussa en massa på dem? Jag bara älskar de stunderna.


En liten Adrian på 2 veckor sover på mig.
Sötis♥


Kommentarer
Malin

Jag gav också alvedon i förebyggande syfte, så jag tror det höll febern på en "lagom" nivå. Hon hade ju 38,5. Hon blev också trött och slö, tror att det kan vara alvedonen och sprutorna som ger den reaktionen. I två dagar efter sprutorna var hon lite gnällig och småklängig, men sen blev hon som vanligt igen :)



Hoppas han blir bättre snart :)

2009-08-25 @ 20:51:34
URL: http://chainsawy.blogg.se/
Sara

ååh gud så sött han sover! :) jag längtar sååå efter min bebis... har BF idag!! men vi får se när han har tänkt att komma ut, snart hoppas jag :) kram, å trevlig blogg förresten!

2009-08-26 @ 16:31:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0