SOV Adrian!

Vet inte vad det är med Adrian han sover så himla dåligt och oroligt om nätterna, nu är det tredje natten. Jag blir helt slut av att vakna med 1-2 timmars mellanrum. Vad har hänt, förut sov han i alla fall 3 timmar och ibland 4. Läst att utvecklingsperioden kan spöka men trodde han hade den på öland då han vägrade äta, men den kan ju hålla i sig. Typiskt mammigt att man måste ha en förklaring på allt, haha. Men jag vill ju att han ska SOVA så jag får sova. :P

Idag är det i alla fall dax för spruta, så vi hoppas på att det går bra- vet inte varför det inte skulle göra det igentligen, men bara jobbigt att vår lilla Adrian kommer tycka att det gör ont. Larvig jag är! haha


En trött mamma


Kommentarer
Denice

Faserna kan ju hålla i sig i över en månad om man har otur.. Jag började med smakisar när hampus var 3 och en halv månad, 16 veckor. (Så han var ju egentligen 4 mån) var tvungen då han inte blev lika mätt på ersättningen. Nu äter han ju gröt och burkar och älskar det så en mixer är en väldigt ekonomisk lösning, det blir dyrt med burkar :)

2009-08-25 @ 07:12:30
URL: http://deniicen.blogg.se/
Farmor

Du ska se att han tar sprutorna som en karl. Gnäller och beklagar sig hela dagen.Ha ha. Sköt om er /kram

2009-08-25 @ 10:12:51
Dennis

Ja tyvärr är det så här att vara småbarns förälder. Allt är inte rosa moln och mysi mys hela tiden. Och feber efter sprutan är alldeles normalt.

2009-08-25 @ 18:56:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0