Skäm bort dig själv

Adrian somnade vid 21 tiden ikväll, super skönt. Jag har pysslat om mig själv, tog en lång dusch och skrubbade mig med saltskrubben från make up store som jag fick i present. Den var jätte skönt och jag är så len så nu, så rekomenderar att prova den om man vill skämma bort kroppen lite. Har även målat naglarna och pysslat lite. Är så skönt att pyssla om sig själv lite, man får inte glömma bort sig själv när man blivit mamma!

Sen efter Ölandsresan så blir det att börja komma i form igen. Även om jag gått ner till den vikt som jag hade när jag skrev in mig så är kroppen annorlunda. Det har satt sig på tråkiga ställen som låren... Men känns bättre att ta det efter resan, för där vill man ju bara skämma bort sig med massa med god mat och sötsaker! :)




Kommentarer
heli

Fin bild på dig

2009-08-10 @ 17:37:56
URL: http://mrsbernhardsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0