Härliga lördag

Andreas jobbar som alla andra helger nu under sommaren, men är glad att vi gjorde så för då jobbar han mycket kortare dagar och jag är ju ledig alla dagar så spelar ju ingen roll när vi har vår helg. Adrian ligger i sängen och lyssnar och tittar på laban mobilen. Jag ska snart fixa i ordning mig och sen få i mig lite mat. Sen klockan 15 så ska jag och Adrian gå och kolla när IFK juniorerna har match, min kära bror spelar ju där. Så det ska bli kul och skönt för Adrian att få vara ute oxå. Sen ikväll ska vi och grilla hos Pirre och Maria, Adrian och Nille skulle även de komma så det ska bli jätte trevligt. Vi får hoppas att Adrian har samma glada och snälla humör som han hade igår kväll.

Hoppas ni får en fin lördag.

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0