God morgon.

Vad underbart det var att sova i sin egen säng inatt. Adrian vaknade nu strax innan 7 och ville inte somna om, men jag ska inte klaga på det då han somnar så tidigt om kvällarna vilket är skönt. Det är ju på kvällen som man vill ha egentid och börja med tokigheter som att rensa ur skåpen här i köket, vilket jag fick för mig igår kväll! Nej, jag är inte gravid! haha. När jag var gravid kunde jag börja med stora och konstiga projekt här hemma dag som natt kändes det som.  När Andreas vaknar ska jag sätta igång och baka, sen måste jag ner på stan och hitta ett par byxor, ångest att prova byxor då man inte ser ut som man gjorde innan i kroppen. Men det ska fixas till så småningom,.


Nä nu måste jag hjälpa Adrian i babygymmet, han börjar bli arg!

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0