En heldag med farmor och farfar för Adrian :)

Nu ligger Adrian i sin säng och tittar o lyssnar på labanmobilen, han bara älskar den. Pratar MASSOR med den oxå, så kul att se och höra. Han har haft det så bra med sin farmor och farfar idag och han har tydligen var jätte snäll, vad de berättat för mig i alla fall ;) haha. Först var han ju med bonus farfar och jag och farmor åkte iväg och uträttade lite ärenden i olika affärer. Farmor köpte då en massa fina saker till Adrian, hon är för snäll mot honom. Eller, ne man kan inte vara FÖR snäll till vår älskade lilla kille. :) Sen var det hem och mysa lite med Adrian och mata honom innan jag skulle iväg till frissan. Det har aldrig tagit så lång tid hos frissan som det gjorde den här gången, eller det kändes nog bara så ;) Men håret var toppen bra så det känns skönt att fått ordning på det igen. :)

Nu väntar vi på att Andreas ska sluta jobbet och komma hem med mat till oss. Jag ska ta och bada Adrian och sen försöka lägga honom för han har bara sovit i ca 1 timma idag. Han brukar behöva sova mer, men han ville ju så klart vara vaken och busa med farmor och farfar :)

Men det är skönt att vara hemma med min lilla kille igen. Det är så konstigt att vara själv, man är inte alls van med det. Som jag och Adreas pratade om här för någon dag sen att livet innan man hade barn känns så ruskigt långt borta nu, man minns knappt hur det var... haha

Jag tror ju att jag saknat Adrian mer än han saknat mig idag i alla fall. Älskade lilla plutt, nä nu måste jag gå och pussa lite på honom igen ;)



Kommentarer
Farmor

Tack för en underbar dag med dig och farmors lilla älskling. Adrian har skött sig perfekt,inget skrik och gnäll.Undrar om man kan ärva sånt? Isåfall har han nog ärvt det av sin farmor,eller? Pussa Adrian från sin "farfar och farmor

2009-08-12 @ 21:51:39
Malin

Så underbart att få gå till frissan! Det skulle jag också behöva, haha.



Jag har inte haft barnvakt än, mer än en timma bara då jag var till stan när Moa var ca 1,5 månad.



Här är allt bara bra, hos er också verkar det som? Ta en promenad någon dag? Kram

2009-08-12 @ 23:43:10
URL: http://chainsawy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0