Borta bra men hemma bäst

Även om vi haft världens mysigaste semester vi lilla familjen så är det så underbart skönt att vara hemma igen. Som man säger borta bra men hemma bäst. Adrian sover sedan 30 min och vi har ätit och slappar nu framför tv´n. Har hunnit tvätta och packa upp det mesta men är lite kvar. Pappa har vart här och vi har gått igenom låten som han ska spela och sjunga på dopet på söndag, kommer bli jätte fint. Det är bra att ha en pappa som jobbar med musik ibland då han kunde få tag på noter till en låt som noterna är omöjliga att få tag på annars. :)  Ååh vad fint det kommer bli och texten är så otroligt fin och passande för ett dop.

Imorgon blir det handla det sista till dopet och så ska jag baka lite oxå är planen.

Nu ska jag fortsätta att njuta över att vara hemma!

PUSS


Tack för en helt fantastisk semester älskling


Kommentarer
Malin

Så himla fin bild på er! :)



Självklart blir det fler mamma&bebis träffar! :) Denna blev lite spontan :)



Kram

2009-08-21 @ 21:30:58
URL: http://chainsawy.blogg.se/
Nadja

Mysigt ni verkar ha haft det. Hoppas ni får en underbar dag tillsammans med dopet och nästa gång är du med på mamma-träffen =)) Kram

2009-08-21 @ 23:27:25
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Malin - Mamma till Emilia

Hej, min dotter ska också döpas i morgon :) Hoppas allt år bra för er. Lycka till!

2009-08-22 @ 10:02:13
URL: http://apriiil.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0