Ännu mer fina presenter.

Jag har måna fina vänner i min närhet som är för snälla med presenter. Blir så glad och tacksam. Igår fick jag så fina presenter av Nille och Adrian. Jo det är så att vår Adrian har fått äran att bära namnet Adrian av Andreas goda vän Adrian. :) Så det var lite roligt när han var här igår blev lite lustigt att säga Adrian. haha. Men han är inte hemma här i stan så ofta så det är inte ofta som man behöver känna sig förvirrad. :P

Fick i alla fall så fina presenter riktigt fina killar de där två. Av Adrian fick jag presentkort på gina så jag kan handla någonting fint till mig. Av nille så fick jag jätte fina produkter från make up store och jag ska nog även tacka Karolina för dem. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0