Syskonkärlek

Ringde min kära lillebror vid ett tiden och han hade tid att träffas, kors i taket! :) Så vi tog en liten promenad till ica där vi handlade glass och sedan satte oss i stadsparken. Var så härligt att sitta där och äta glass i solen och bara prata. Är inte ofta som han har tid med det då han dels tränar så himla mycket just nu och sen så är han snart 17 år så det är klart att det inte alltid är så kul att hänga med syrran då ;) Sen gick jag till hemköp och handlade lite och sen hem till mamma. Där spelade jag och Emma lite yatzy och sen fickade vi lite under deras påskris! hehe. Hon är så himla mysig min lillasyster. :)

Nu ska jag läsa en tidning (mama. gravidbibel) och vila lite så jag är lite piggare när Jasemin kommer sen. Eftersom det var hockey på tv så ska vi gå och hyra en film. Sen blir det middag med lax, potatis och romsås. Kommer nog bli en toppen kväll. :)

PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0