Söndag

Dagen har jag spenderat med mamma+familj idag var runt på öb och lite sådär, sen åkte vi ut till huset och fikade i solen. Riktigt härligt att de ska flytta till hus, blir perfekt i sommar att vara där och sola när man har en liten ;) Sen kom Andreas och vi gick och handlade, nu har jag kyckling i ugnen som vi ska äta ikväll. Ska bli riktigt gott.

Ikväll är det en riktigt bra tvkväll tycker jag! Gossip Girl, Wipeout och sen Söndagsparty med Filip och Fredrik. Tror att det kan vara rikitgt roligt, Filip och Fredrik är ju alltid lika roliga.

Ska nog lägga mig ganska skapligt ikväll då jag ska upp ganska tidigt imorgon. Ska gick till jobbet och hälsa på och Malin en arbetskompis ska oxå komma då. Hon är mammaledig just nu så ska bli kul att få se lilla Viktoria, hon var bara några dagar när jag såg henne sist och nu är hon ett halvår ca skulle jag tro! Så det ska bli kul :)

Så ser i alla fall vår kväll ut! Hoppas ni får ett härligt avslut på veckan!

PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0