Mätt & Belåten

Är super mätt just nu, vi har ätit tacos till middag och det var så galet gott.

Dagen har vart bra även om jag var lite deppig och ledsen över mina fötter. Men av mycket pepp och stöd från älskling så blev det bättre. Fick på mig ett par skor och vi åkte ut till sundbyholm en sväng och tog en glass. Var så mysigt att sitta där i solen! Sen åkte vi ut till Andreas mamma där vi tog en promenad runt området, riktigt skönt att gå en sväng i det här vädret. Sen när regnet kom så åkte vi och storhandlade, riktigt skönt att ha fullt med mat hemma.

Nu sitter Andreas och Adde på balkongen och pratar och jag ska kolla på Gossip Girl! Hoppas ni får en trevlig kväll!

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0