Ångest!

Mår riktigt dåligt över att mina fötter svullnar upp så sjukt mycket just nu. Ser inte ut som att jag har några smalben kvar längre och fötterna ser ut som jag vet inte vad. Känns riktigt lustigt på ett jobbigt vis när fötterna är så svullna. Nu när vi skulle hem från Mikaela och Pontus så kunde jag ju knappt ha mina nyköpta skor! Ska till MVC på måndag och ska då fråga henne vad man kan göra mot det här helvetet!


Vi har i alla fall haft en super trevlig kväll hos Mikaela och Pontus. Super god grillad mat, trevligt sällskap och otrolig tur i chicago! :)

Nu ska jag dricka mitt hallonbladsté och så ska vi se på filmen The Guardian!

PUSS


Kommentarer
Louise

Försök ha fötterna högt när de svullnar upp. Sen kan du även köpa stödstrumpor, det var vad min bm sa till mig :)

2009-04-26 @ 13:05:33
URL: http://louisesbekannelser.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0