09-04-25

God morgon underbara lördag!
Idag så ska vi försöka njuta av solen så mycket som möjligt. Tänkte åka och hälsa på Andreas mamma och sen min pappa. Sen ikväll ska vi över till Mikaela och Pontus och grilla, super väder för det. :)

Igår kväll var så mysigt vi såg på en film och under hela filmen så var bebis super busig. Var så mysigt att känna hur han höll på och bökade för fullt där inne i magen, det är nog ganska trångt där inne för honom nu.

Nu ska jag göra mig i ordning lite så att vi om inte allt för lång tid kommer ut i solen. Men jag får passa mig lite idag då jag blev lite röd om näsan igår. haha Det ser ju så fånigt ut när man bränner sig om näsan, jag brukar aldrig bränna mig annars men just näsan bränner jag varje år. haha

Hoppas ni får en fantastisk dag!

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0