09-04-22

God morogn!
Sitter just nu och äter lite frukost, är alltid så himla hungrig när jag vaknar. Har sovit helt okej bara gått på toa en gång under natten. Men har vaknat flera gånger av att höften har gjort ont, lite jobbigt...

Igår var en jätte trevlig dag. Först var Karro här och det var så roligt att träffas igen, blev en hel del skrattanfall så bebis undrade nog vad jag höll på med. Sen kom Nille och Adde över och vi såg på film, kommer inte ihåg vad den hette men var någon komedi som var helt okej. Så jag offrade mina hemmafruar igår så att Andreas vänner kunde komma över, men får se på reprisen på söndag.

Idag tänker jag bara ta det lungt, det enda som står på listan är att stryka men det kan vänta :P

Hoppas ni får en bra dag!

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0