09-04-08

God morgon! Idag bär det av till Norrköping, men det är inte först i eftermiddag vi åker. Innan så ska vi åka till farfar och äta lunch, han fyller år på lördag men åker bort så han ka firas idag då istället. Sen så tar vi tåget till Norrköping klockan 17.09. Var jätte längesen jag åkte tåg nu, men tycker bara att det ska bli skönt då jag kommer kunna läsa och sådär. Kan inte läsa i en bil. Varför vi tar tåget är att på fredag så hämtar Andreas kompisar upp honom i Norrköping och de åker då vidare till Elmiamässan(tror den heter så). Jag tar då tåget hem själv på fredag.

Ska bli så kul att komma till Norrköäping :) Kommer bli massa mys och prat som vanligt och Marie lagar alltid så underbart god mat. Sen imorgon är det staden som gäller. Jag hoppas att vädret blir lite bättre bara.

Ha en bra dag!

PUSS


Kommentarer
Nadja

Hoppas ni får de underbart i Norrköping! =)) Noak åker ner till Elmia på fredag, jag skulle med men vågar inte och så kommer säkert alla killkompisar tröttna på mig för att jag klagar på att jag måste vila hela tiden hahaha

2009-04-08 @ 10:08:21
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/bebis


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0