09-04-07

God morgon! Nu ligger jag i soffan mätt och belåten! Ser ut att bli toppen väder idag oxå så härligt. Dagens planer är att jag ska städa lite här hemma så det är klart tills på lördag, vi åker ju bort imorgon och kommer hem på fredag. Tror inte jag är så sugen att städa då. För sen på lördag fyller Andreas år och det lär ju bli fullt hus här. Sen ska jag ut och hinna med att njuta av solen oxå.

Sen ikväll kommer Jasemin över och vi ska ha en mysig soffkväll. Men vad är det här! Såg nu att det inte är något desperate housewives. Vilken miss hur kan de sända hockey istället. Då får man kanske hyra en film eller något. Men ska bli kul i alla fall att hon kommer över, var så längesen vi sågs.

Hoppas ni får en härlig tisdag!

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0