09-04-01

God morgon. Första april idag så man får vara lite vaksam idag känner jag, jag är ju så himla lättlurad oxå. För två år sen när vi var kattvakt åt pappas katt så var mamma där och matade honom. Hon ringer då till mig och låter så jäkla paff oxå så säger hon att pappas kastrerade hankatt har fått kattungar. Så klart så tror jag ju inte på henne först men hon låter så himla övertygad så till slut går jag på det(hade oxå missat att det var 1 april). Jag ringer då Marie i Norrköping som då är pappas ex och de hade katten tillsammmans, berättar nyheten för henne. Haha efter ett tag är det någon som kommer på att det är första april, ringer då till mamma och blir lagom utskrattad. haha ganska kul.

Ser ut att bli fint väder idag så härligt när solen skiner. Vi ska ju åka till fröslunda och sen så är det MVC och sen ska jag ta en liten tur på stan. Så idag är det fullt upp :)

Nu ska jag ta tag i mig själv här hemma. Ha en toppen dag och se upp!

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0